Produkto/paslaugos rinkos analizė

Pagrindinis » Paslaugos » Produkto/paslaugos rinkos analizė

1. Bendra rinkos apžvalga.

2. Trumpas produkto aprašymas.

3. Padėtis rinkoje (nustatoma ekspertų arba vykdomų apklausų pagalba).

4. Kainos rinkoje (nustatoma ekspertų arba vykdomų apklausų pagalba).

5. Verslo procesai ir kultūra (įvardijami bendraujant su tos pačios ar panašios srities ekspertais, vykdant įmonių apklausas, analizuojant specializuotą literatūrą).

6. Statistika. Pagal galimybes statistiniai duomenys teikiami iš:
– priežiūros institucijų,
– statistikos departamento,
– muitinės,
– rinkos tyrimų bedrovių,
– šakinių asociacijų bei kitų kompetetingų šaltinių.

7. Konkurentai bei galimi partneriai, nustatomi:
– pagal specializuotus leidinius,
– įmonių katalogus,
– vykdant apklausas,
– bendradarbiaujant su šakinėmis asociacijomis,
– ekspertų pagalba.

8. Muitų sistema produktui (nustatoma pagal gautą muitinės departamento atsakymą į užklausą bei naudojantis muitinės tarpininko konsultacinėmis paslaugomis).

9. Įėjimo į rinką rekomendacijos. (Susidariusi nuomonė po duomenų surinkimo ir bendraujant su rinkos ekspertais).

10. Rinkos poreikis, prognozės (nustatomos su ekspertų pagalba, naudojantis specializuota literatūra).